Khamis, 25 Julai 2019

MAI BUKUKAN KISAH HIDUP ANDA


KALAU dulu-dulu buku biografi atau buku kisah hidup ini hanya dibukukan untuk golongan atasan sahaja. Kita golongan bawah walaupun kita merasakan cerita kita baik dan menarik sekalipun pasti tidak mempunyai peluang membukukan kisah hidup kita.
Video Dokumentasikan Hidup Anda

Perkembangan teknologi komunikasi terkini membolehkan sesiapa saja yang berminat mendokumentasikan kisah hidupnya untuk tatapan anak cucu dan generasi akan datang. As Media Utara Production menawarkan Khidmat Penulisan Buku Kisah Hidup dengan harga yang memang berpatutan.

Penulisan buku ini akan dibuat oleh seorang penulisan yang berpengalaman luas dibidang penerbitan dan penulisan. Arzaman Sulaiman terlibat dalam dunia penulisan lebih 30 tahun dan  terlibat dalam pelbagai gerne seperti Cerpen, Puisi, Berita, Rencana, Skrip Drama  TV dan kini telah menyiapkan manuskrip novel sulung berjudul “Rusuh Di Kuala” juga dalam rangka menyiapkan beberapa buku untuk diterbitkan.
Arzaman Sulaiman

Arzaman Sulaiman  juga pernah terlibat dalam institusi akhbar seperti BACARIA, UTUSAN MALAYSIA juga HARIAN WATAN.  Pernah menulis untuk pelbagai penerbitan lain seperti majalah DAKWAH, EKSKULSIF,DEWAN BUDAYA, MINDA dan pelbagai lagi. Juga pernah dilantik sebagai Pengurus Penerbitan buletin untuk UMNO Pulau Pinang, Pemuda UMNO Pulau Pinang dan juga UMNO Bukit Mertajam.

Berdasarkan pengalaman luas dibidang penulisan ini beliau dapat merakam dan mempersembahkan buku kisah hidup anda dengan baik. Jadi jangan lepaskan peluang keemasan ini dan peluang ini tidak datang selalu dan beliau tidak akan dapat menulis banyak buku dalam setahun. Jadi rebutlah peluang ini.

Jika anda berminat boleh WhatsApp ke talian 019-560 7802, jangan call dulu WhatsApp kerana kita saya sedang bekerja dan berurusan saya tidak akan menjawab panggilan.


VIDEO BUKUKAN KARYA ANDA



PELUANG MENGANTOLOGIKAN
 PUISI & CERPEN


BANTU DESIGN IKLAN DAN PROMOSI
SIZE HANDSET. ANDA BOLEH POS BILA2 MASA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan